Jobb későn, mint soha / Vörös napló – Marilyn Monroe története
JOBB KÉSŐN, MINT SOHA
Azok az érzések, amelyek legjobban fájnak, azok az érzelmek, amelyek leginkább tüskék bennünk, éppen ezek a legképtelenebbek. Lehetetlen dolgokra vágyni, pontosan azért, mert lehetetlen; nosztalgia az iránt, ami sohasem volt; vágyakozás az után, ami lehetett volna; sajnálni azt, hogy nem vagyunk valaki más; elégedetlenség a világ egész létezésére nézve… A lélek öntudatának ezek a félhangjai fájdalmas tájképet festenek, örökös naplementét arról, akik mi vagyunk.
Közreműködnek a Miskolci Balett táncművészei:
DÁVID PATRIK, ELENA GIL FERNANDEZ, HARANGOZÓ LILI, HAVASI VIRÁG NINA,
KEPESS BOGLÁRKA, KOCSIS ANDREA, ADELA LISKOVA, LUKÁCS ÁDÁM, MATTIA MASSA,
MÁTYÁS FLÓRA, FILIPPO NESTOLA, SOFIA SULPIZI, MARTYNA WARZOCHA
Látványkoncepció: HUGO VIERA
Betanító asszisztensek: DÁVID PATRIK, KOCSIS ANDREA
Ügyelő: REITER KRISZTINA
Koreográfus: HUGO VIERA
VÖRÖS NAPLÓ – MARILYN MONROE TÖRTÉNETE
A Vörös napló Marilyn Monroe eltűnt titkos naplója. Ha ismernénk a tartalmát talán tisztábban látnánk az 50-es évek amerikai színésznőjének titkokkal, traumákkal teli életét. „Soha nem értettem igazán ezt a szexszimbólum dolgot… Ez a gond, a szexszimbólum egy tárgy lesz. Én utálok csak egy tárgy lenni. De ha már valaminek a szimbóluma vagyok, akkor inkább leszek a szexé, mint valami másé, aminek szimbóluma van.“
(Marilyn Monroe, Life magazin, 1962)
Marilyn Monroe: HARANGOZÓ LILI
a gyermek Norma Jean: ZÖLDI LAURA (a Bartók Béla Zene- és Táncművészeti Szakgimnázium növendéke)
Közreműködnek a Miskolci Balett táncművészei:
DÁVID PATRIK, ELENA GIL FERNANDEZ, HAVASI VIRÁG NINA, KEPESS BOGLÁRKA,
KOCSIS ANDREA, ADELA LISKOVA, LUKÁCS ÁDÁM, MATTIA MASSA, MÁTYÁS FLÓRA,
FILIPPO NESTOLA, VITTORIO PETRILLO, SOFIA SULPIZI, MARTYNA WARZOCHA
Látványkoncepció: KOZMA ATTILA
Díszlet- jelmeztervező: BOZÓKI MARA
Zene: BARVA GÁBOR, MOHILA TAMÁS
Fény: VEREBÉLYI ISTVÁN
Koreográfus asszisztens: SOLTI CSABA
Vetítés: HAJDUFI PÉTER
Ügyelő: REITER KRISZTINA
Koreográfus-rendező: KOZMA ATTILA
Szólj hozzá!